هفتمین دوره جامع مدیریت پروژه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

هفتمین دوره‌ی جامع مدیریت پروژه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری شرکت پیشرو مدیریت پیران(PMPiran) و دفتر آموزش‌های آزاد دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک) برگزار شد. جلسه‌ی معارفه‌ی این دوره روز جمعه مورخ 1398/6/29…

PMPiran
7 مهر 1398 دقیقه 0 دیدگاه

هفتمین دوره‌ی جامع مدیریت پروژه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری شرکت پیشرو مدیریت پیران(PMPiran) و دفتر آموزش‌های آزاد دانشکده مهندسی صنایع و سیستم‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک) برگزار شد.

جلسه‌ی معارفه‌ی این دوره روز جمعه مورخ 1398/6/29 برگزار شد که در این جلسه با حضور جناب آقای مهندس فلاح پور مدرس و مشاور شرکت PMPiran و با معرفی کلیات دوره و سرفصل ها آغاز شد و نیز هر یک شرکت کنندگان به معرفی خود و اهدافشان از شرکت در این دوره پرداختند.

 

پس از انجام یک استراحت کوتاه به در راستای گروه بندی هدفمند و اصولی فرم های پرسش نامه‌ای در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت تا با استفاده ازآن‌ها گروه بندی انجام شود.
سپس از تمام شرکت کنندگان درخواست شد تا در یک بازی مدیریت پروژه  شرکت کنند و پس از آن به بحث درباره‌ی نتایج گرفته شده در این بازی پرداخته شد و هریک از شرکت کنندگان نقطه نظر خود را درباره ی این بازی با دیگران به اشتراک گذاشتند.

یکی از اهداف اصلی این دوره وجود یک کار عملی یا case study می باشد تا شرکت کنندگان بتوانند مفاهیم یاد داده شده را در پروژه های عملی پیاده سازی کنند . فضای واقعی پروژه و مدیریت  آن را فرابگیرند.
سپس هریک از گروه ها باید در مدت زمان معین یک پروژه واقعی را انتخاب کرده و آن را تا پایان دوره با همکاری یکدیگر و راهنمایی اساتید به ثمر برسانند.
هر یک از گروه ها تا پایان دوره فرصت دارند تا پروژه های خود را به ثمر رسانده و طی مراسمی در حضور داور ها ارائه کنند و براساس آن نمره کسب کنند. هدف از گروه بندی شرکت کنندگان نیز لزوم همین موضوع می باشد.
گروه بندی انجام شده اهداف دیگری را نیز دنبال می کند از جمله :
چالش انجام کارها بصورت کارتیمی و تفویض اختیارات
یادگیری ارتباطات موثر
و…

این دوره که تا اوایل بهمن ماه 98 به طول خواهد انجامید شامل 168 ساعت آموزش کاربردی و کارگاهی توسط اساتید اجرایی و #حرفه ای در صنعت های متفاوت می باشد.

سرفصل های این دوره عبارتند از :
کارگاه مبانی کلیات دانش مدیریت پروژه پم باک نگارش ششم ®PMBOK
کارگاه آموزش مدیریت کار تیمی در پروژه ها
بررسی اصول برنامه ریزی استراتژیک در پروژه ها
آداب و معاشرت تجاری و اصول مذاکره
کارگاه کاربردی نرم افزار ماکرو سافت پراجکت MSP
کاربرد اکسل درمدیریت پروژه ها
داشبورد نویسی با استفاده از اکسل
مدیریت ریسک پروژه ها
مدیریت دعاوی در پروژه ها
آشنایی با روش محاسبه تاخیرات در پروژه ها
دفتر مدیریت پروژه (PMO)

مخاطبان این دوره طیف گسترده ای از افراد با دانش ها و مهارت های متفاوت بودند که هریک با اهداف و انتظارات خود تصمیم به شرکت در این دوره گرفته بودند.دانشجویان رشته های متفاوت نیز به منظور ورود به بازار کار و ازمیان بردن خلابین دانشگاه و صنعت از طریق یادگیری مهارت ها و دانش مدیریت پروژه در این دوره شرکت کردند.
برای اطلاع از زمان برگزاری و ظرفیت باقی مانده هشتمین دوره‌ی جامع مدیریت پروژه با ما تماس بگیرید.

 


PMPiran

PMP

مجموعه PMPiran با سال‌ها تجربه در حوزه آموزش و مشاوره مدیریت پروژه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *