PMPiran در سیزدهمین کنفرانس مدیریت پروژه

5/5 - (1 امتیاز)

PMPiran در سیزدهمین کنفرانس مدیریت پروژه، همراه با ده ها شرکت مطرح پروژه محور، که در تاریخ 8 و 9 بهمن برگزار شد، حضور یافت.

PMPiran
10 بهمن 1396 دقیقه 0 دیدگاه

PMPiran در سیزدهمین کنفرانس مدیریت پروژه، همراه با ده ها شرکت مطرح پروژه محور، که در تاریخ 8 و 9 بهمن برگزار شد، حضور یافت.

کنفرانس مدیریت پروژه، برای سیزدهمین بار توسط گروه پژوهشی صنعتی آریانا و با همکاری انجمن مدیریت پروژه ایران، در سالن همایش‌های رازی برگزار شد و PMPiran که به صورت ماهانه و سالانه، گردهمایی و سمپوزیوم مدیران پروژه را برگزار می‌کند، این‌بار برای ایجاد تعامل با فعالان و صاحب‌نظران مدیریت پروژه در نمایشگاه این رویداد حضور یافت.

کنفرانس مدیریت پروژه، که هر ساله با حضور اساتید، صاحب نظران و متخصصان برگزار می‌شود، به گفته شرکت‌کنندگان، امسال متأثر از روندهای جهانی، رنگ و بوی چابک تری به خود گرفته بود.

در رویداد امسال، سخنرانی‌ها و کارگاه‌ها علاوه بر موضوعات متداول در مدیریت پروژه، به موضوعات تحلیل فضای کسب و کار، فناوری های جدید بهای بیشتری داده بودند و چندین شرکت نیز که در خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنند، از جمله سیستم های مدیریت اطلاعات و مدیریت کارها و … در همین راستا در کنار شرکت‌های آموزش و مشاوره حضور داشتند.

از دیگر نکات مثبت این رویداد، ایجاد تعامل میان سازمان‌های همکار و حتی رقیب با یکدیگر بود. گویا، سازمان‌ها دریافته‌اند که برای بهبود فضای مدیریتی کشور، باید تعاملی سازنده با یکدیگر ایجاد کنند. باید امیدوار باشیم، نگاهی این چنینی در بازیگران مهم این فضا رشد یابد و باعث کارآمد تر شدن کسب و کارها و صنایع مرتبط با موضوع مدیریت پروژه گردد.

PMPiran نیز که از سال 1384 به عنوان یک شرکت پیشرو در حوزه آموزش و مشاوره‌ی مدیریت پروژه فعالیت می‌کند، فرصتی را در نمایشگاه فراهم آورده بود تا علاقه‌مندان بتوانند با مشاوران و مربیان ارشد این شرکت از جمله، مهندس سید محمد حسن موسوی، مهندس مهدی معین، مهندس سعید مقدسی و دیگر مشاوران شرکت تعامل کنند.

در کل مهمترین نکته ای که در کنفرانس مدیریت پروژه مشهود بود، مدیران و صاحب‌نظران راهکارها و دانش کافی برای مدیریت پروژه‌ها را دارا هستد، اما از نظر تا عمل چقدر فاصله داریم همچنان نکته ای است که می‌توان به آن پرداخت.


PMPiran

PMP

مجموعه PMPiran با سال‌ها تجربه در حوزه آموزش و مشاوره مدیریت پروژه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *