گردهمایی قبولی‌های آزمون‌های بین‌المللی PMPiran در سال 2021 و 2022

3/5 - (2 امتیاز)

قبولی‌های PMPiran در سال 2021 و 2022، پانزدهم اردیبهشت 1402 گردهم آمدند. این گردهمایی به مناسبت تقدیر از قبولی‌های PMPiran در آزمون‌های بین‌المللی، با هدف هم افزایی و شبکه سازی مدیران حرفه‌ای پروژه، به میزبانی باشگاه مدیران حرفه‌ای پروژه برگزار شد.…

PMPiran
28 اردیبهشت 1402 دقیقه 0 دیدگاه

قبولی‌های PMPiran در سال 2021 و 2022، پانزدهم اردیبهشت 1402 گردهم آمدند.

این گردهمایی به مناسبت تقدیر از قبولی‌های PMPiran در آزمون‌های بین‌المللی، با هدف هم افزایی و شبکه سازی مدیران حرفه‌ای پروژه، به میزبانی باشگاه مدیران حرفه‌ای پروژه برگزار شد.

این رویداد در رستوران قصر موج به صرف صبحانه از ساعت 9:30 صبح برگزار شد. هدف اصلی این گردهمایی تقدیر از قبولی‌های PMPiran در سال 2021 و 2022 و شبکه سازی اعضای افتخاری باشگاه مدیران حرفه‌ای پروژه در نظر گرفته شده بود. به همین منظور افراد گروه‌هایی را بر اساس نقاط مشترک  اعم از قبولی‌های آزمون‌های متفاوت، دانش‌پذیران اساتید مختلف و … تشکیل دادند و بازی‌ای با موضوع مدیریت پروژه انجام دادند.

هر گروه یک مفهوم از مدیریت پروژه (Risk Management، Stakeholder،  Communication و…) که در اختیارشان قرار داده شده بود را نقاشی کردند و در انتهای بازی، گروه‌ها بر مبنای نقاشی‌های کشیده شده مفاهیم را حدس می‌زدند.

در انتها با  عکس یادگاری رویداد به پایان رسید. به امید ملاقات مجدد شما در رویدادهای آینده باشگاه مدیران حرفه‌ای پروژه.

عکس دسته جمعی رویداد

در ادامه می‌توانید تمام تصاویر رویداد را ملاحظه نمایید.


PMPiran

PMP

مجموعه PMPiran با سال‌ها تجربه در حوزه آموزش و مشاوره مدیریت پروژه


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *